|
Firmanın, mevcut müşteri ve tedarikçilerden ya da personel ile ilgili gelen veya gönderilen her türlü evrak ve dokümanın taranarak hem müşteri veya tedarikçi ve personel ile ilişkilendirilmesine hem de teklif, sipariş, proje vb. işleyişle ilişkilendirilerek yönetilmesine olanak sağlayan modüldür.
Gelişmiş Özellikleri ve Sağladığı Yararlar;
* Evrak arşiv sistemi şirketinizdeki tüm departmanlara ait sözleşme, fatura vb. dokümanların dijital olarak arşivlemesine olanak sağlar.
* İstenilen evrağa zamanında ulaşabilme kolaylığı sağlar.
* Evrak arama bulma vb. nedenlerden kaynaklanan zaman ve iş kayıplarını azaltır.
* İlişkilendirme özeliği ile arşive eklenen bir evrakı Fatura, Sipariş vb. uygulamalarla ilişkilendirebilme,
- Gelişmiş Evrak Arama Sistemi,
- Kolay Kullanım, Hızlı adaptasyon,
|