|
Tradern Entegre B2B Müşteri, Bayi ve Servis Self Servis Sisteminin işleyişi;
• Müşteri, Bayi ve Servisler kendi kullanıcı bilgilerini değiştirip güncelleyebilmektedirler,
• Fİrmanın müşterilerine özel duyuru ve haberlerini sistem üzerinden takip edebilmektedirler,
• Firmanın müşteri ve bayilerine yapmış olduğu kampanya, indirim ve fırsatları takip edebilmekte ve fırsat ürünlerinden sipariş verebilmektedirler,
• Firmanın kendileri açtığı ürün gruplarına ulaşabilmekte ve grup içindeki ürünlerin resim, açıklama ve fiyatlarını inceleyebilmektedirler.
• Kendilerine özel sunulan fiyatları görebilmektedirler.
• Sipariş verebilirler, verdikleri siparişlerin ödemelerini firmanın tanımladığı ödeme kanalları ile yapabilirler.
• Daha önceki siparişlerine ve detaylarına ulaşabilirler.
• Cari durumlarını takip edebilirler
• Ürün stok durumlarını sorgulayıp listeleyebilirler
• Öneri, İstek, Şikayet ve Destek talebinde bulunup, istekleri ile ilgili yapılan işlemleri takip edebilirler.
• Sistemdeki formlar aracılığı ile firma ile iletişime geçebilirler.
|