|
Kuruluş içinde ve dışında çalışan personelin müşteri, potansiyel müşteri ve tedarikçilerle ilgili yaptıkları her türlü telefon görüşmesi, ziyaret bilgisini veya yazışma bilgisini sisteme kaydederek kuruluşun kurumsal hafızasının oluşmasına yardımcı olan uygulamadır.
Gelişmiş Aktive ekleme, sorgulama ve listeleme ekranları ile kim?, kiminle? ne zaman?, hangi konuda? ne konuşmuş? sorularının sistemde cevanın bulunmasını ve kuruluşun kurumsal hafızasının oluşmasına katkı sağlar...
* Aktivite eklerken müşteri,yetkili, aktivite türü,Konuyu belirleyebilme,
* Aktiviteye bağlı açıklama ekleyebilme
* Oluşturulan aktiviteler ile ilgili kişi seçerek bilgilendirme mesajı gönderebilme
* Aktiviteye bağlı ajanda ekranına hatırlatma girebilme
* Aktiviteyle ilgili başka temsilciye hatırlatma ekleyebilme
* Oluşturulan aktiviteleri Telefon,ziyaret,e-posta/sms/faks yazışması olarak ayrı ayrı listeleyebilme
|