|
Müşteri Şikayet Yönetim Modülü |
|
|
Yazılı veya sözlü olarak gelen şikayetlerin kaydının açılarak ilgili departman veya kişi tarafından takip edilmesi ve müşteri ile iletişime geçilerek çözümlenmesi süreçlerinin ve sonuçlarının yönetilmesine yardımcı olan yazılım uygulamasıdır.
* Destek şikayet kayıdı eklerken müşteri,yetkili,kayıt türü,iletişim türü seçilebilmekte
* Destek/şikayet ile ilgili departman seçilebilmekte, destek/şikayet konusu,açıklaması yazılabilmekte
* Destek/şikayet ile ilgili ek dosya eklenebilmektedir.
* Aktif destek/şikayetleri tek bir ekranda listeleme yapabilme
* Kayıt türüne göre destek-şikayet-önerileri listeleyebilme
* Firma ve departmana göre destek/şikayetleri listeleyebilme
* Tamamlanan destek/şikayetleri arşivleyebilme
* Tamamlanan destek/şikayetleri toplu olarak tek ekranda listeleme
* Destek/şikayet ne kadar sürede tamamlanmış,kim tarafından, hangi tarih ve saatte tamamlanmış görebilme.
|