|
ISO Kalite Yönetim Sistemi Standartlarına Uygun olarak, Farklı tür ve Kategorideki doküman ve formların geçerli olduğu sürede çalışanlar tarafından kullanılması amacıyla elektronik ortamda saklanması ve yönetilmesidir.
Özellikleri;
- İki Aşamalı Kategori Uygulaması ile istenilen dökümana ulaşmak kolaylaşır,
- Etkin Arşivleme Özelliği Sayesinde Süresi dolan ve revizyona uğrayan dokümanlar arşivde saklanır.
- Deparman ilişkilendirme özelliği sayesinde ilgili kategorideki dokümanlar ilgili personel tarafından izlenebiliyor.
- Onay sistemi sayesinde kullanıcılar tarafından eklenen bir doküman yönetici tarafından onaylandığında yayınlanıyor.
- Mail Bilgilendirme özelliği sayesinde yönetici tarafından onaylan bir dokümanın bilgisi ilgili personele mail olarak gönderilir.
- Yeni Doküman Listesinde son eklenen 20 dokümanı görebilme,
- Ayarlar Bölümünde kategori, alt kategori, departman tanımları ve yazıcı çıktı ayarlarını yapabilme,
- Raporlar bölümünde hangi dökümanın kimler tarafından ne zaman okunduğunun bilgisini alabilme ve yazdırabilme
|